Let’s Talk Music & Brands
Det kreative bureau, Volume, præsenterer to paneler med musikere og repræsentanter for brands. Panelerne henvender sig til musikere og deres repræsentanter, som ønsker at blive klogere på hvordan man arbejder strategisk og effektivt med kommercielle virksomheder.
Let’s Talk Music And Brands: Brandpanel
I mødet mellem musikere og brands opstår der mange spørgsmål. Hvordan får man et godt samarbejde op at stå? Hvad er det egentlig virksomheder kigger efter og sætter pris på? Og kan man i samarbejde med en virksomhed, skabe noget der også har værdi for fans og følgere af ens kunstneriske projekt?
Mød:
Thomas Borre, Senior Communication & Project Manager, Prxjects/Mercedes Benz
Christian Bennike, CMO, Dynaudio
Line Bering Larsen, CMO, Bolia
Johannes Dybkjær Andersson, Kreativ direktør, Volume (moderator)
Præsenteret af Volume i samarbejde med Promus & SPOT+
Johannes Dybkjær Andersson
Christian Bennike
Thomas Borre
Line Bering Larsen
Let’s Talk Music And Brands: Artistpanel
I mødet mellem musikere og brands opstår der mange spørgsmål. Hvordan får man et godt samarbejde op at stå? Hvad er det egentlig virksomheder kigger efter og sætter pris på? Og kan man i samarbejde med en virksomhed, skabe noget der også har værdi for fans og følgere af ens kunstneriske projekt?
Mød:
Jenny “Lydmor” Rossander, Artist
Pede B, Rapper og musiker
Jesper Mikkelsen, Volume (moderator)
Præsenteret af Volume i samarbejde med Promus & SPOT+