Let’s Talk Music And Brands: Artistpanel

11:00-12:00 | Room 3

I mødet mellem musikere og brands opstår der mange spørgsmål. Hvordan får man et godt samarbejde op at stå? Hvad er det egentlig virksomheder kigger efter og sætter pris på? Og kan man i samarbejde med en virksomhed, skabe noget der også har værdi for fans og følgere af ens kunstneriske projekt?

Mød:
Jenny “Lydmor” Rossander, Artist
Pede B, Rapper og musiker
Jesper Mikkelsen, Volume (moderator)

Præsenteret af Volume i samarbejde med Promus & SPOT+

Jenny Rossander

Artist, Lydmor
Den danske kunstner Lydmor, der i øjeblikket er aktuel med en koncert i DR’s Koncerthus d. 2. marts, indgik i 2018 et samarbejde med skobrandet Dr. Martens. Samarbejdet resulterede i et par eksklusive Lydmor-støvler, en eksklusiv 7’ vinyl og et intimt liveshow med Lydmor for nogle få heldige fans. Lydmor dykker ned i den case og giver kunstnerens vinkel på dette emne.

Pede B

Rapper og musiker
Den danske rapper Pede B har sammen med psykologen Mads Korsgaard skrevet bogen Aktivt Kreativ, der handler om at udnytte mekanismerne inden for freestyle rap, når man skal udvikle nye idéer. Dette har udviklet sig til et samskabende eksperiment mellem dem og IBMs kunstige intelligens Watson, der har hjulpet Pede med ’at være kreativ på kommando’. Eksperimentet undersøger på den måde, hvad der sker i mødet mellem menneskelig kreativitet og kunstig intelligens.

Jesper Mikkelsen

Chief Strategy Officer, VOLUME
Jesper Mikkelsen har gennem 15 år i marketingbranchen, som blandt andet Strategy Director på MEC, arbejdet på bureauer i både Danmark og England, været konsulent for TDC, arbejdet for ungdomsafdelingen i DR og i forskellige jobs i musikbranchen. Han har arbejdet både med store internationale kunder og små lokale virksomheder. Altid med et fokus på at forstå hvad der får folk til at reagere og på at finde simple og intuitive måder, at blive en del af dette på - hvad enten det handler om en digital vane, musikalske subkulturer, luksusbils entusiasme eller DIY-fællesskaber.

[akauth]

Aarhus Volume ● Stechers ● Safeticket ● VoxHall ● Radar ● Atlas  ● Train  ● Fairbar ● Clemens Gastro & Bar ● Tape  ● Studenterhuset Aalborg ● RMC – Rhythmic Music Conservatory ● Studenterrådet ved Aarhus Universitet ● P6 Beat ● Aamer Khan ● KarriereKanonen ● DUP – Danske Uafhængige Pladeselskaber ● Dotnamics ● DJM – Det Jyske Musikkonservatorium ● Sønderborghus ● ORA & Uhørt ● Nygadehuset ● Tobakken ● Femmøller Efterskole ● Idrætshøjskolen Aarhus ● Rudehøj Efterskole ● Testrup Højskole ● Brandbjerg Højskole  ● Factory 92 ● DeConcert ● Aarhus Record Fair ● Aarhus Calling ● det turkise telt  ● Días Nórdicos ● HeadQuarters ● Aarhus Echo ● Aarhus Sinfonietta ● Aarhus Jazz Orchestra ● Spoken Word Festival ● Kvindemuseet i Aarhus ● SPOT on Greenland ● Feum ● Westside Music Sweden  ● SMAL ● Sydhavnen ● Across The Floor ● Aftryk Festival  ● Strøm ● Copenhagen Music ● Musikbunkeren ● SPOT The Future ● Ja Ja Ja ● Mono goes Metal ● Silent Events ● Part Time Records ● Sherwood Records ● Tapetown Studio ● Go Green With Aarhus ● Clouds Hill ● HiFi Klubben ● Mads Nørgaard ● Trævarefabrikernes UDSALG ● VIU Eyewear ● Øst for Paradis ● iL Locale Smash! ● Bang! Pow! ● Wonderwhy x We Are Sururban ● Crunchy Frog ● Rock the Region ● Metal på Train ● Shordwood ● CPH Music ● RECession ●  Music City Network ● Pipeline ● Excite ● Kansas City/MudCity ● Limbo ● Luger ● Way Up North ● GRISK

SPOT Festival ● Vester Allé 15 ● 8000 Aarhus C ● Tlf: 8612 8444 ● info@spotfestival.dk